....inI AdaLAh CrAyoN waRnA WarNI seCRet tARi KaNAk-kANak MaTEmatIKa....

~~kengkawanz~~

Thursday

homeeyy

assalamualaikum

settle add drop last week..well officially sem ni aku amek 7subjek coz nak bagi kurangkan semester...bila kira2 oh yeah i jaz boleh buat 6 semester total all together kalau tadak sangkut mana2..InshaAllah...impressive!! 

punya laa aku pulun nak habiskan stadi cepat..well bukan haperr..aku jaz taknak bazir duit ptptn to banyak sangat..tu 1st reason yang goyah...korang paham-paham lerr bila ada pitih kat tangan ni....sumer benda jadi..nak pi situ sini...tesco la giant lar Mergong la Star Gate larr...huhh
nak makan itu la ini lar...chicken chop la kepsi la mekdi laa steamboat laa...ngada je lebih..nafsu semata-mata..

and 2nd reason yang kukuh tak goyangnya pulak adalah,,,aku windu umah lerrr... T.T
aduhh sayu bebeh...korang takkan paham apa rasa berjauhan..masa zaman muda puluh lar aku dop bayang nak pi kemain jauh..konon tak rock arr dop bawah ketiak abah mama...

naaa let seee sekarang bila umuq da 22 taun tahu pulak nak cari ketiak masyam depa...oh mai homee....

well,,,dah tetiba rasa sebak daaa...padahal baru 4 hari kot aku jejak kaki kat bumi kedah ni...udara yu yu em pown tak habes sedut agi dah rasa lemau rimas lembik jekk

dasar anak manja......

huhhh...miss u abah mama,,,miss u home,,, miss u opek...muaahhhh setepek



No comments:

Post a Comment