....inI AdaLAh CrAyoN waRnA WarNI seCRet tARi KaNAk-kANak MaTEmatIKa....

~~kengkawanz~~

Saturday

M&M's

aku suka tiru iklan m&m's kat tv to

"Hey! we are on the list"
"Its the MENU!" sambil mata juling ke atas.. 

shomell dowhh ^_^
  

abang aku suka beli m&m's kalau dia balik...
n aku pulak suka spotcheck makanan dari beg..
selain spotcheck keadaan makanan, aku juga suka memeriksa tahap keenakan makanan to..
 tapi disebabkan m&m's ni punya la sikit je satu plastik...
aku akan hadkan setiap malam hanya boleh makan 1 biji bagi setiap warna..
walaupun bukan aku punya,
tapi setiap orang yang nak rasa gak m&m's ni perlu melalui kawalan aku dulu..
muahaha

errr..siap kira ye biru, hijau, merah, coklat, kuning...
sayang wehh lau makan banyak-banyak pasto habis..



No comments:

Post a Comment