....inI AdaLAh CrAyoN waRnA WarNI seCRet tARi KaNAk-kANak MaTEmatIKa....

~~kengkawanz~~

Thursday

travelog selipar jepun 2

assalamualaikum

sekarang Kedah ditimpa panas berganda-ganda sampai sekolah dah cuti tak berganti.  yu yu em lak tak boleh cuti sebab kelas ber-aircond n student ada bas tak payah berlenggang ke sana sini...duhhh shiott
tapi kira syukur lerrr kalau cuti konfem kena ganti lagi..adoyaiii tak mampu saya.

sejak demam n berat turun mendadak ni aku jadik gila nak menimbang lak...macam miracle tengok weight scale tak berpusing2...*winxxwinxx*
azam tahun baru yang konon nak kurus tercapai kahh??~berangan je la Patihah oiii~~

sem ni aku dapat kawan baru...haha
akma macam impress bila aku dah start kenal ramai orang n boleh cerita banyak benda..
macam aku dah boleh ingat Kis, Wiwi, Retty even baru je jumpa beberapa kali...macam miracle bila Patihah ingat nama orang..well~~ i dont need anmun untuk hubungkan sel otak...
sebelum ni saper je kawan aku yang aku totally ingat detail...--akma, nina--tu je?? oke +Brenda n ika

the rest lak~~ errr history kot..

kekadang risau sangat bila borak ngan orang..sebab i know them but i cant remember..n bila dorang dah start buat jejak kasih bukak kitab sejarah perkenalan, siuss weh aku dah macam cacing kena jemur...gelisah
sebab aku tak tahu sapa niiiii yang tengah bercakap..saper nama dia..kenal kat manaaaa?? urghh demm
macam nak teriak laa tu jugak

Alhamdulillah sekarang Patihah dah bukan Patihah yang dulu...Patihah sekarang dah upgrade sikit...even tak seratus peratus ingat tapi aku dah boleh cam orang...aku tahu Farah si budak FM y 1st day tu duduk tepi aku...aku dah cam Tirah budak HR yang agih tugas esenmen..aku pon boleh cam si Abdu Razak budak somalia yang grup HR ngan aku yang buat aku speaking 'Lundang' berabuk tu...n aku cam Sarah budak yang duduk depan aku masa pitam dalam bas hari tu..haha ~shy~
kira macam uwwaaaaa u are lucky eh..

well kalau tanya apa rahsia sekarang dah macam ingat orang? jawapnya....try to appreciate them as well as u appreciate urself..

sebab sebenarnya aku selalu lupa orang n tak cam orang adalah aku fikir they are not important enough to be in my tiny memory...tapi aku lupa sebenarnya...memory ni bukan hard disk 500gb
muat citer korea + anime dah penuh...dah kuar merah
memori pala kita ni Allah bagi infinity capacity
macam2 boleh sumbat
cuma antara kita nak atau tak je simpan
dan kalau kita taknak simpan orang dalam pala kita..jangan terkejut kalau satu hari orang pun akan buang kita dari memory dorang
sebab everybody deserve delete button......


No comments:

Post a Comment