....inI AdaLAh CrAyoN waRnA WarNI seCRet tARi KaNAk-kANak MaTEmatIKa....

~~kengkawanz~~

Thursday

travelog selipar jepun 3

assalamualaikum

malam ni sedih...sedih sangat..tak tahu kenapa..
tapi macam sedih..strez..ada something yang  tak lepas..naaa nak period mungkin..~~palui~~

tadik pagi kuiz Marketing...duhhh berguna jugak peluru yang bawak...nyaris tembus kertas tu..bukan main pakat ngan akma nak meniru...tapi sir cakap: " u can cheat on me but u cannot cheat on God" duhhh amik kow setepek...
terus tak jadi meniru..hahaha bangang betoi

pastu p makan kt alumni junction konon lepas strez walhal keluar DKG tu dah bergelak sakan da ngan akma...tapi spoil laaa bihun sup tu oily yang teramat..aii makcik ni saya kan on diet..plus mana adaaaa sup berminyak sampai ber-layer-layer..duhh makcik ni
sajer kannnn taknak aq kurus

pas hilang strez marketing sambung lak inferential..oo emm jii
soalan yang akma bagi kitorang buat semalam masuk sebijik2..duhhh 
Brenda daa Astagaaaa...haha ngekkk
boleh dia lupa jalan kira pastu buat formula sendiri...aduhaiii nasib la dik oiii asalkan kow okey..
akma dah sacrifice masa dia daa nak ajr kita dengan bazir minyak kereta lagi...kira Alhamdulillah laaa

pegi ode lak yang masa tu mood daa tada sebab shaking-macam-drug-addict daaa sekali boleh miss bagi present...POPPPPP KUIZ
yeayyyyy pop kuizz!!!
balaa
dengan tangan dok shaking mata pown berpinar boleh miss buat suwittzz popp kuiz..ha.ha.ha shomelll sangat misss macam nak di cium-cium...

balik tu terus p c-mart ngan aina cari barang makan untuk midsem..
blank tibe2 nak makan apa ye..tapi yang penting aku nak makan pengat ubi lagi..ngidamm..nak buat manis-manis pastu makan sorang dapat penyakit sorang-sorang...*ahakss*

pas isyak sambung pi meeting..lol~~ busynya aku sekarang..baru perasan
 balik meeting sambung wat FM...n now i should edit n compile HR tapi tangan dok terkedek-kedek hupdate menda alah blog ni...ayoyoyo~~

btw..doakan aku kuat weh
aq rasa macam tenaga aku hilang
tengah2 berjalan atas seluas-luas alam ni boleh aku blackout sekejap...nasib tak tumbang je
bukan sekali..banyak kali lak tu..sampai aku sendiri macam risau nak jalan sorang...kalau aku tumbang kat tengah jalan sorang2 acanerrrrr....wuwuwuwu~~ takoootttt
serius kena pegi jumpa doc encum ni...badan aku daa yang tak kena daa...mana ada orang time bergelak sakan boleh blackout tibe2..ni alien je bawak perangai gini..aiii
doakan aku weh..tq

No comments:

Post a Comment